antaranyee??

my black and white

my black and white

cool jer

cool jer

Saturday, April 4, 2009

aku didalam dilema??

arghh!! tension nye..aku haritu aku kene 'tocher' dengan cikgu BM..ye la kan..haritu aku cube tanye die pasal kate sinonim bagi pekataan"titah dijunjung' ape??so.. die pon kasi tau laa..and then die tanye balik knape tanye??aku pon cam nak x nak je la kasi tau..pas tu aku pon kasi tau je la..pas tu die cube pjuk aku agar aku tak telibat dalam prkara yang aku impikan selama ni..die sedaye upaya pjuk..then pada mase tu ati aku da bekecai seketike coz aku tak dapat sapoter dari cikgu BM aku sendiri.bkan je tak dapat sapoter dari die..malah die dah ancur kan ati aku pada masa tu..lebih kurang dalam 10minit aku kat dalam bilik guru kne 'tocer' dengan die aku pon kluar dengan prasaan yang hampe!!dalam pejalanan aku dari bilik guru ke kelas hati aku mule berasa tercabar dan ingin menunjuk kan yang aku boleh buat pekare yang aku impikan tu tanpa m'abai kan pelajaran..mungkin ini slah satu dugaan yang aku kene hadapi..ye laa kan..taun ni aku amek SPM..aku faham prasaan cikgu BM tu..cikgu mane yang nak kan anak murid die tekandas dalam peperiksaaan SPM..sume cikgu nak tegok anak murid die bejaye..so..mulai dari saat itu aku da nekad untuk menerus kan cita2 yang selama ni jadi pujaan aku..buat cikgu BM aku kelas 5ST1 taun 2009..saye aidi azrizal ingin memohon berjuta kemaafan dari cikgu kerana saye takkan menarik diri dalam aktiviti yang saye pilih..mungkin ini akan menjamin mase dpan saye kelak..insyaALLAh..korang yang bace blog aku ni mesti memikirkan ape agak nye pekare or aktiviti yang aku pilih tu sampai kne 'tocer' dengan cikgu aku sendiri..korang nak tau??sorry la guys aku takkan kasi tau..hal ni aku da ciap2 pesan dengan cikge BM aku agar die pon takkan kasi tau sape2..biarlah rahsie..mungkin satu hari nanti korang akan dapat tau gak ape aktiviti or cite2 yang aku tegile2 kan tu..

No comments:

Post a Comment

peace

peace